В Києві підвищуються тарифи на проїзд у міському транспорті

1 балл2 балла3 балла4 балла5 баллов (Пока оценок нет)
Зміст статті

Нові тарифи на перевезення пасажирів у міському громадському транспорті почнуть діяти з суботи, 7 лютого 2015 року, повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації. "Вартість однієї поїздки на автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері або становитиме 3 гривні. Вартість разового квитка на перевезення міською електричкою, яка працює у звичайному режимі руху, встановлена у розмірі 4 гривень. Вартість поїздки в метрополітені (без використання пластикової безконтактної картки) становитиме 4 гривні", – йдеться в повідомленні в п’ятницю. Розпорядження Київської міської державної адміністрації про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху”, зареєстроване в Головному управлінні юстиції у місті Києві та оприлюднено в газеті "Хрещатик".

У той же час, підкреслили, в міськадміністрації, при використанні безконтактної картки вартість проїзду в метро буде залежати кількості поїздок. Від 1 до 9 поїздок – 4 грн, Від 10 до 19 поїздок – 3,90 грн Від 20 до 29 поїздок – 3,80 грн Від 30 до 39 поїздок – 3,70 грн Від 40 до 49 поїздок – 3,60 грн Від 50 поїздок – 3,50 грн Заставна вартість пластикової безконтактної картки встановлено в розмірі 12 грн. Кількість поїздок, яка може бути одноразово придбано на пластикову картку, не може перевищувати 50 одиниць. Загальна кількість поїздок, яка може бути придбана на пластикову безконтактну картку, не може перевищувати 100 одиниць.   Раніше київський міський голова Віталій Кличко зазначив, що подорожчання вартості проїзду в столичному метрополітені є вимушеним заходом, і роз’яснив, для яких цілей призначені кошти, отримані від підвищення тарифів. "У нас сьогодні найдешевший проїзд у метро в світі. Але метрополітен повинен працювати, необхідно підвищувати рівень безпеки, оновлювати рухомий склад. Нам потрібно ремонтувати ескалатори, продовжувати будувати нові станції метро, погасити заборгованість по зарплаті …

Ми змушені підняти ціну (на проїзд – ред). Сьогодні, щоб метро ефективно і безпечно працювали, ми змушені це зробити", – сказав мер в інтерв’ю "Радіо Свобода". Кличко зазначив, що киян цікавить, куди підуть гроші від підвищення тарифів на проїзд. За словами мера, за 1,5 млн гривень, які планує отримати метрополітен в 2015 році, 800 млн гривень – податки і зарплата, 150 млн гривень – плата за енергоносії, 300 млн гривень – на погашення боргів за оновлений склад вагонів та оновлення технічного забезпечення. "Все інше піде на розвиток метрополітену та його зміст", – сказав він. Крім того, за словами міського голови, гостро стоїть питання про проведення ремонту деяких підземних тунелів.

У той же час він з жалем зазначив, що в 2015 році з-за низького рівня фінансування буде неможливо відкрити нові станції метро. "Ми зможемо відкривати станції в тому випадку, якщо Києву в повному обсязі будуть повертати податки на доходи фізичних осіб", – пояснив він. Кличко додав, що з бюджету Києва щороку вилучають майже 9 млрд гривень податків на доходи фізичних осіб, тоді як, наприклад, будівництво нового Подільсько-Воскресенського мосту обійдеться в 4,5 млрд гривень. Мер також зазначив, що податки киян повинні залишатися в столиці, він має намір підняти це питання перед Кабінетом Міністрів і Верховною Радою. За його словами, Київ – єдине місто, яким повертають не 100%, а лише 50% податків на доходи фізичних осіб. "Це одне з ключових питань, з яким я знову буду звертатися в Кабмін і Верховну Раду.

Якщо податки будуть залишатися в столиці, то місто буде розвиватися. В іншому випадку ми будемо виживати і жебракувати. А мер бігати в Кабмін і говорити: "будь Ласка, ми заплатили податки, а тепер віддайте їх, тому що нам не вистачає на зарплати або на будівництво метро. Комусь вигідно тримати Київ на гачку", – підкреслив Кличко.   Місячний проїзний у Києві на один вид транспорту без обмеження кількості поїздок, автобус, трамвай, фунікулер, тролейбус – коштуватиме 130 грн, на міську електричку – 150 грн, метрополітен – 300 грн. Розпорядження Київської міської державної адміністрації про підвищення тарифів на проїзд у міському транспорті комунальної з 7 лютого опубліковано в газеті "Хрещатик". Раніше начальник управління цінової політики департаменту економіки та інвестицій КМДА Василь Яструбинський роз’яснював, що, місячний проїзний на метро буде мати три варіанти – до 46 до 60 поїздок і без визначення їх кількості. Їх вартість складе відповідно 150, 190 і 300 грн. Місячний проїзний на два види транспорту: на трамвай – автобус, тролейбус – автобус, трамвай – тролейбус коштуватиме 250 грн; на тролейбус – міську електричку, автобус – міську електричку – 260 грн; на трамвай – метрополітен, тролейбус – метрополітен, автобус – метрополітен – 400 грн. Проїзні на три види транспорту обійдуться від 310 до 530 грн, на чотири види транспорту – 550 грн. У КМДА звертають увагу, що при зміні тарифів на проїзд у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху, залишаються чинними раніше придбані проїзні квитки на поточний місяць.

При цьому, проїзні квитки на проїзд у метрополітені діють до кінця поточного місяця без обмеження кількості поїздок. Крім того, протягом лютого 2015 року пасажирам надається право здійснювати проїзд у міському пасажирському транспорті – метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері та міській електричці за попередньо придбаними жетонами та разовими квитками старого зразка без доплати. Протягом березня 2015 року пасажирам надається право обміняти раніше придбані жетони і разові квитки старого зразка на нові пропорційно встановленому розміру тарифу або з відповідною доплатою. Починаючи з 1 квітня 2015 року раніше придбані жетони і разові квитки старого зразка обміну не підлягають і кошти за них не повертаються. До того ж пасажирам надається право здійснювати проїзд у метрополітені за раніше пластиковим безконтактними картками протягом 6 місяців з дати їх придбання.

Замовити кредитну карту >>>